aQiL

aQiL
..Permata Hatiku..

Saturday, August 29, 2009

---> Tag dari Munira <---

Halluuuuuu...
Ok la...stelah puas aku posing snap gambo sendiri...akhirnya dpt la jgk aku gambo huduh ni..
Munira, Terima kasih la sbb sudi tag aku. walaupun aku ni masih baru dlm blogger ni, tp aku nk sahut jgk cabaran ko tuh....mklumla negara kite pn da nk menyambut hari Kemerdekan yang ke 52.....Malaysia Boleh!!


TASK: upload satu pic anda yg paling ridiculous @ hodoh (WAJIB). Snap secara spontan depan pc lg bagus...

ni mmg kat depan pc...aku x tau nk buat aksi cane..ni kire gambo baru la....fresh from microwave....Lps aku tngok gambo ni, trus aku tringat kak liza yg suke panggil aku NEK BAYAN..
Kire boleh la gambo ni kan...ACI TAK??





1. kenapa anda rasa pic tu ridiculous?
 
sebab aku rase... muka aku dlm gambo ni mmg mcm NEK BAYAN...wakakakakkakaak siottt kak liza
 
 
2. Di mana ni?
 
kat dlm ofis...HHCCB
 
 
3. senaraikan rakan2 yg ingin anda TAG
 
alooo..aku tak tau nak tag sape lg sbb semua geng aku da kne tag..huhuuuu
 
 
4. Ucapan anda?
 
Terima kasih kat cikgu munira kerana mengeTAG aku....lain kali tag lg yer....ekekekkeke
 
 
** Kak Liza, den da abis bayar utang kat muni....akk jgn lama sgt nk tepek....kang EKSEPAID..

4 comments:

khaileez_hana said...

dimulakan dgn bismillah..disudahi dgn subhanallah....

'lawa wehhh mukoko cenggini...SOHEH kan ruper nek bayan..tu laaa den ckp tak cayer..selalu nak nafikan..skrg apa KESSSSSSSSSS...LU PK LA SENDIRI..kah kah kah"

psssttttttt den punnak selesaikan utang dgn eyna n ain ni....g laaa jenguk bloG den lak....

~: T :~ said...

ekekekkekek
boleh d terima la gambo ni yerr...
uhuk uhukk
ye laaaaa
den nek bayan..

Chor Ayu said...

hahaa ni mukan ridikeles kak ti wei...ni comeyyyy...whahaaa..

**Nae/Naz** said...

wahhh segak aihhhh ekekekke