aQiL

aQiL
..Permata Hatiku..

Monday, November 9, 2009

Cepatnye masa berlalu

Huhuuuuu hari ni dah 9 november 2009...
lagi 10 hari, akan tibanya anniversary aku yang ke 3....cepat nye masa berlalu...
anak aku pun dah nak masuk setahun setengah..lip lap lip lap je dah ujung tahun kan...
sebulan lebih lagi dah masuk tahun baru 2010..
huhuuuuu tahun baru mesti dah kena fikir azam baru......tapiiiiiiiiiiiiii...
azam aku tahun 2009 ni masih berlum terlaksana lagi...tak tercapai lagi...tu yang aku frust sikit...
ade je rintangan dalam nak mencapai azam aku tahun nih....tapi takpe2 aku anggap itu sebagai satu Dugaan dan cabaran dalam menempuh kehidupan ini...

Dalam banyak2 azam sepanjang 28 tahun usia kehidupan aku ini, tercapai nya azam 2008 adalah yang paling terindah bagi aku...Kehadiran Aqil IMtiyaz dalam hidup aku dan suami aku..sungguh indah saat itu..
Terima kasih ya Allah atas kurniaan rezeki mu itu...
Aku berdoa agar kehidupan kami yang mendatang ini akan lebih dipermudahkan.....Amin...

8 comments:

MuNiRa @ uMMi RaYYaN said...

apa azam baru yg x tercapai lg tu?
relax... tahun ni ade sebulan setengah lg nak usaha bg adik kat aqil tuh..

ummiirfan said...

HEHHEHE..azam tahun depan leh la cyaiyok.. kasi adik kat aqil pulak.. tak gitu T??

~: T :~ said...

kah kah kahhhhh
siot ku muni..weh weh wehhh tu bkn azam taun 2009 la...azam aku taun ni lain..huhuuuu
betul bak kata ummi tu, bg adik kat aqil, tu azam utk taun depan...ekekekek chaiyok chaiyokk

MuNiRa @ uMMi RaYYaN said...

ummi ade blog ke?
senyap2 jek...
ko rajin melawat blog T, rajin2la melawat blog aku laks...

~: T :~ said...

hheheh...ummi tu rajin lawat blog smue org trmasuk blog Anis tu..ekekekek

ummiirfan said...

weh anis ada blog ka?? teruja aku... apa blog dia weh.. kalau blog yg mental tu tak yah la... aku nak blog ciptaan dia sendirik...

ummiirfan said...

Bijak tol hang ni T... wakakakaka

ummiirfan said...

Bijak tol hang ni T... wakakakaka