aQiL

aQiL
..Permata Hatiku..

Tuesday, November 3, 2009

Jalan2 cari makan

Semalam laki aku cuti. Lepas maghrib dia ajak aku gi jalan2....tapi bukan jalan2 shoping pon....
tapi dia bawak aku dengan aqil gi cafe kawan dia kat sebelah Tesco Ampang..

Aqil pun lepas da sihat ni, makin lasak aku tengok...asyik ajak jalan jer. Petang aku sampai je rumah, dia da tunggu aku kat depan pintu, siap da pakai kasut ajak jalan. kalau aku masuk rumah, melalak la dia ajak keluar balik...

Food kat cafe tu ok la...ade western, ade local food..aku makan rib eye black pepper steak, laki aku plak mkn lamb chop...ermm sedap gak....harga pun tak mahal, memang berbaloi. Si kecik tu mkn fries dengan mushroom soup. Tapi aku yg belasah soup tu sebab Aqil tak nak...huhuuuu










3 comments:

Ain said...

wah.. ada tmpt makan br ek? leh la try nnt..

Mrs Fingers said...

dah meshaq aqil yg dpt jolokan 'pipi cekodok'...pipi dh surut dah....

Rizziela said...

dah lain dah muka aqil..

nampak susut badan dia