aQiL

aQiL
..Permata Hatiku..

Friday, November 6, 2009

Rindunya pada....

Dalam kesibukan kerja..tiba2 hati aku merindui seseorang....
Rindu pada ~ Lawak dia....
Rindu pada ~ Senyuman dia....
Rindu pada ~ Layanan mesra dia bile aku g umah dia....
Rindu pada ~ nk duk ngumpat2 dgn dia....
Rindu pada ~ Anak dara dia.....
Rindu pada ~ tutur bicara dia...
Rindu pada ~ sopan santun dia...
Rindu pada ~ nak gi bercuti lagi dengan dia...
Rindu pada ~ nak naik kereta lagi dengan dia...
Rindu pada ~ nak tengok diri dia sekarang...
EEErrrrmmmmmm rindu nya pada dia....
Bila nak jumpe lagi yek?
meh la datang KL....

apepun....Jauh Di Mata...Dekat Di Hati...
Jaga diri & baby baik2 yer....Semoga Selamat Semuanya...

:-)

8 comments:

Ieda said...

saper la agaknye ye kak t....

MuNiRa @ uMMi RaYYaN said...

oit... ko rindu sape? yg pastinye bkn aku sbb aku x de anak dara... ni mesti rindu kat kak liza nih...

aku nih, ko x rindu ke?
muahahahaha....

~: T :~ said...

ieda...ade lahhh....heheeh

munir,
hamboi ko...wakakakakkakakaaaa
ye la ye la...aku pn rindu kat ko..
hehe

Ain said...

konpom k.liza la ni.. hihi

k.muni.. kita x de sapa nk rindu lor.. hihi

khaileez_hana said...

waaaa...ada puisi baru laaa..apa tajuk puisi ni?kah kah kah...eh T..ko tuju utk akk ker?ecehhh cehhh terharu nya rasa hati...alaaa bukan baik sgt pun...bukan sopan pun..bukan mesra pun...tp apa2 pun terima kasih laa klu ko memang tuju kat akk..rasa nak POLOKS2 ko..terharuuuuuuuuunyaaaa....
t.kasih atas segalanya....

~: T :~ said...

hahahahahahhaaaa
alamakkkk ain, jgn la terase,...
tu kire d tujukan utk smue kwn2 akk jgk laaaaa....eheheh

kak liza,
hamboi...konDIFEN nyer...ahaksss!!

MuNiRa @ uMMi RaYYaN said...

mane leh utk sume kwn2..
ain, aku, x de anak dara...
kami berdue x penah gi bercuti same2 dgn ko...
kami berdue gak x penah naik kereta sama2 dgn ko....
heheehehhe...

kak liza, kondifen sbb dah ada jwpn bocor kek atas tuh... hehehehe

~: T :~ said...

ahahhaahah mane tau jawapan bocor tu tertumpah untuk org lain...
membe2 aku kat johor ker...ekekekkeke

siapakah dia??
BIARLAH RAHSIA....
~~~ngeeeeeeee