aQiL

aQiL
..Permata Hatiku..

Thursday, November 19, 2009

...HePy 3rd EniBerSERI...

Huhuhuuuu pejam celik pejam celik dah masuk tahun ketiga usia perkahwinan aku dengan suami ku yang terchenta...Umar Zahran...Love him so much..

Aku berdoa agar hubungan suci kami ni kekal hingga ke hujung hayat,
semoga semua impian kami terlaksana nanti...AMIN...
taun dpn nk timang baby lg nih, InsyaAllah....ekekekekke..

Hurmmmm mlm ni nk g dinner...tapi kat mana yek??
Tengok wayang pn ok gak kan..
hehe

:-)

OK.....sambung....
mlm tu kitorang g dinner & tengok wayang
d sebabkan takde booking tiket, hasrat nk tngok 2012 tak kesampaian..tiket semua sold out
so kitorang pn layan la Senario 2, d beach boy's tu....tapi cite tu hampeh laaaa....lemau
terus terang aku ckp cite tu mmg bosan, laki aku sampai tertido dlm panggung...ha ha ha
kul 1:30 baru smpai umah..

memandangkan anniversary, aku pn belek2 gambo kawen....hehehehe sungguh manis saat bersanding kan.. so kat sini aku nk kongsi gamba kawen aku dengan geng2 smua.. tapi majlis aku tu tak se gah mana la yer, pendek kata yang sedang2 sajaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....hehehhe
jom layan....zassssssssssssss
















8 comments:

Chor Ayu said...

ala kak, tayah susah2,,mlm nih mlm jumaat..deting jek be2..ngeh ngeh nghe...hepi 3rd enibeseri kak..

Rizziela said...

Happy anniversary T

Semoga rumahtangga T & suami bertambah bahagia dan sejahtera selalu...

Semoga next year dpt tambah bb gurl plak yer

Ieda said...

happy anniversari Kak T...semoga dapat bb thun depan aqil dapat adik yer.....ekekek...dimurahkan rezeki dan jodoh kekak berpanjangan....

MuNiRa @ uMMi RaYYaN said...

happy anniversary gak...
moga bahagia & berkekalan dunia & akhirat...
dah 3 tahun dah eh...

SHIMA said...

Hepi anniversary kak T...Semoga perkahwinan akak kekal hingga akhir hayat..aminn...

wah3,thn dpn nk de bb ek..jom kita pakat ramai3...ekeke

Ain said...

hepi eniberseri kak.. semoga rumahtangga yg dibina akan kekal bahagia ke akhir hayat.. dan semoga dikurniakan ANAK2 yg soleh dan solehah..

ummiirfan said...

wah.. eppi annivesari.. T,
semoga kekal ke akhir hayat.....

~: T :~ said...

makasih smue kengkawan...
lebiu all...
mmuuuaaahhhhhhh