aQiL

aQiL
..Permata Hatiku..

Monday, October 5, 2009

Sebak nye hati.. :-(

Di pagi isnin ni...tetibe je hati aku jadi sebak...sampai menitis air mata keibuan ku...huhuuuuuu

Pagi ni aku terpaksa serahkan tanggungjawab membawa Aqil ke klinik untuk check-up kepada suami aku sepenuhnya...
sebelum2 ini, suami aku yang menemani aku,..tetapi pagi ini...di sebabkan tuntutan kerja, aku terpaksa abaikan tanggungjawab itu...

pagi2 lagi aku da kejutkan Aqil...siapkan dia...kul 7:20 sampai klinik, dapat nombor 4. ok la..at least Aqil dgn ayah tak payah la tunggu lama sangat kan..
Lepas timbang smua, aku pun tinggalkan Aqil...huh!! terasa aku benci sangat diri aku ketika itu...tinggalkan anak semata2 kerja..huhuuuu
masuk kereta, aku menangis...menangis sebab aku rasa aku abaikan tanggungjawab aku sebagai seorang ibu...!!
maafkan ibu nak...maafkan ibu... :-(

untuk suami ku, jutaan terima kasih aku ucapkan kerana memahami isterimu ini.......Love u all.......

hurmmmmm teremo plk aku pagi2 ni...
ni yg mmbuatkan akan hilang mood nk buat kerja...
yang kerja ni pn, tak habis2...jumaat ari tu aku balik kul 8pm..
tu pn tak settle lagi..
hari ni entah balik kul brp tah...huhhhhh..

No comments: